דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עגלה עם סוסה Aut, אלטיזכן מודרני In 

מאת    [ 12/08/2014 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1850 פעמים ]

הידעתם כי הביטוי 'אלטיזכן' הינו למעשה שארית משפת היידיש בארצנו? עולים ממזרח אירופה אשר חיפשו פרנסה ברכישת מציאות ומכירתם בדיעבד במחיר גבוה יותר, הטמיעו את הביטוי שפירושו 'חפצים ישנים' בתודעת כל הישראלים כשירות יעיל במיוחד עבור מי מאתנו שמעוניינים להיפטר מחפצים ישנים תמורת תשלום או תמורת פינוי חינם. אם כן, מי מציע היום שירותי אלטיזכן באופן זמין ומה בדיוק הם כוללים? כל התשובות לפניכם:

מרוכלים לחברות ממוסדות בעבר את שירותי הפינוי העניקו רוכלים בודדים אשר זעקו ברחובות 'אלטיזכן' ונאלצת להמתין שיעבור אחד ליד ביתך בכדי להזמינו פנימה לשם הפינוי. כיום, הרוכלים הבודדים על סוסים וחמורים פינו את מקומם לחברות מסודרות וממוסדות אשר מעניקות שירותי פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי עזבונות וירושות וגם שירותי פינוי של חפצים בודדים באופן יעיל הרבה יותר. חלקן אף מעניקות את השירות 24 שעות ביממה, כך שכל שתדרשו לו, הוא להרים טלפון ולתאם שעת הגעה לייעוץ ופינוי.

קנייה מיד שניה

שירותי אלטיזכן של חברת פינוי יכלול בדרך כלל גם קנייה מיד שנייה. הקנייה נעשית בתשלום מזומן או שפעמים תקבלו תמורת העלות שירותי פינוי חינם. מה ירכשו מכם מיד שנייה? רהיטים כגון שולחנות, ארונות, גם רהיטי וינטאג' שקיבלתם כעיזבון, מכשירי חשמל כגון מכונות כביסה, מקררים, תנורים, חפצים יקרי ערך עתיקים ובעצם כל חפץ אשר לכם אין בהם צורך. תוהים מה חברת פינוי עושה עם מוצרים שרוכשת מכם מיד שנייה? חפצים רבים יכולים למצוא בעלים חדשים בין אם כתרומה או במכירה, לעיתים סטודנטים, אנשים מבוגרים אשר אין להם סכומי כסף גבוהים רוכשים מוצרים אלו. חלק אחר של חפצים יכולים לעבור פירוק למרכיבים ומחזור, אחרים יגיעו לאתרי פינוי פסולת באופן מסודר ובכל מקרה, היו בטוחים כי החפצים שלכם יגיעו בבטחה לייעדם החדש ואינם יזהמו את הסביבה.  

פינוי חפצים ישנים על ידי אלטיזכן

חברת פינוי עם שירותי אלטיזכן יכולה לסייע לכם לבצע פינוי חפצים ישנים. בניגוד לשירותי אלטיזכן של פעם, חברות פינוי מגיעות ומסייעות לכם לבצע מיון של חפצים ישנים עבורכם, ביגוד שאין בהם כבר צורך, כלי מטבח, חפצי וינטאג' ועוד. חלק מן החפצים אף ניתנים לרכישה, לעיתים תמורת פינוי תוכלו לקבל אף את שירותי הפינוי בחינם. יתרה מכך, ישנן חברות אשר דואגות לנקות אחריהם את הדירה או המקלט ולהשאיר לכם מקום שעבר חיטוי וניקיון יסודי.

איך שלא תסתכלו על זה, שירותיאלטיזכן של היום הרבה יותר יעילים, זמינים ומאפשרים לכם ליהנות מדירה או מקלט נקיים ומצוחצחים בקלות של שיחת טלפון אחת. 

מרכז הפינוי החברה המובילה בישראל - פינוי דירה, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי תכולות, פינוי ירושות ועזבונות - במרכז הפינוי, שומרים על חוק שמירת הניקיון ועוזרים למיחזור הגלובלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב